Tuesday, October 27, 2009

gamitan memori




owh hepinye bilamana dapat bertemu dan bermesra dengan mereka-mereka yang telah hampir 5 tahun tidak ketemu. berbaloi-baloi rasenye setiap pengorbanan yang dilakukan walau terpaksa pergi sendirian tanpa ditemani rakan-rakan seangkatan, juga terpaksa menyusahkan beliau-beliau menemani perjalanan dan penginapan. walau tidak ramai yang dikenali dan sifat pemalu yang ada dalam diri, akhirnya berjaya juga membuahkan beberapa salam perkenalan yang baru..juga terharunye rase tatkala cikgu-cikgu sumber inspirasiku tetap dan masih menanti kedatangan ku walaupun terlambat. dan terima kasih atas kepercayaan yang diberi, insyaAllah akan dijalankan sebaik mungkin.

p.s:buat mr.syedzulkamal, walaupun kita sudah terputus hubungan selama hampir 4 tahun,namun layanan dan ingatan mu masih tetap sama. terima kasih.

p.s.s:buat mr.azhar, ketekunan dan kesungguhan anda amat dihargai. terima kasih.

p.s.s.s: buat azlan, nabila, mashitah, wanie, fika, am dan lain2, terima kasih juga atas kehadiran dan kesudian anda.

p.s.s.s.s:buat mr.cikgu, layanan luarbiasa anda akan diingati. terima kasih.

p.s.s.s.s.s:buat sumber2 inspirasi - teacher norizah dan teacher rusila juga para cikgu, kebaikan dan keramahan kalian sangat mengharukan. terima kasih.

p.s.s.s.s.s.s: buat ahli jk alumni, kita terlalu muda dan baru. maka masih banyak yang perlu kita uruskan. selamat berjuang. dan terima kasih atas kepercayaan.

p.s.s.s.s.s.s.s: buat adik2 ku, kejarlah impian mu. selamat maju jaya.

p.s.s.s.s.s.s.s.s: buat rakan-rakan seangkatan 03/04, jika kalian ada bersama, tentu lebih meriah pertemuan ini. namun tidak mengapa, ada rezeki dan berjodoh kita jumpa lg di lain kali.

p.s.s.s.s.s.s.s.s.s: buat semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung, terima kasih banyak2 dan sayang kamu semua...



::saya sangat hepi::


2 comments:

beautiful mind + beautiful soul = beautiful you

Read more: http://www.pengerindu.com/2011/12/dapatkan-facebook-like-fanpage-popup.html#ixzz28HHMQhBs