Tuesday, October 18, 2011

Bayi dikelar, perut terburai.

Serius. Memang kita sedang mengalami krisis kemanusiaan yang sangat dasyat. Kita sibuk-sibuk mengenangkan budak 2 tahun yang digilis di China sedangkan di tempat sendiri pun kezaliman ke atas bayi/ kanak-kanak berleluasa. Kita dok sibuk memaki hamun drivers, motorists dan orang ramai tapi kita sendiri pun tak sedar salah  kita.

DI KELAR sebanyak 7 KALI bukan sedikit kesannya. Bayi tersebut pastinya sangat menderita kesakitan akibat diseksa sebegitu rupa. Terburai isi perut pulak tu. Insane!!!


“Polis yang tiba di tempat kejadian selepas menerima laporan, memeriksa mayat bayi itu dan menemui tujuh kesan kelar iaitu dua di bahagian belakang, dua di tangan, dan masing-masing satu di leher, rusuk serta perut,” katanya. Sementara itu, Pemangku Ketua Polis Daerah Betong, Asisten Superintendan Henry Nyuhai, yang mengesahkan kejadian itu berkata polis turut menemui sebilah pisau pemotong sayur dipercayai digunakan dalam kejadian itu."

selanjutnya..



p.s Takut memikirkan masa depan.

1 comment:

  1. kna beratkan lagi hukuman buat setan2 mcm tu. stakat penjara tu xde makananya. buat hukuman yg sama diorg buat kat baby x berdosa tu. biar diorg rasa camner seksanya kesakitan tu. kelar jer "mak bapak" tu hudup2 jugak. baru adil! terbela gak nasib baby. sayang nyer tengok baby yg sempurna sifat dprlakukan camtu. skrg ni dunia dah terbalik. Manusia jadi binatang, binatang jadi manusia... coz, binatang pun tahu syg anaknya, jaga anak nya, x bunuh anak..... knapa manusia yg ada otak mcm tu yer? ya Allah...... beri lah hidayah kpd suluruh umatMu di dunia ini....

    ReplyDelete

beautiful mind + beautiful soul = beautiful you

Read more: http://www.pengerindu.com/2011/12/dapatkan-facebook-like-fanpage-popup.html#ixzz28HHMQhBs