Wednesday, March 3, 2010

sesungguhnya kematian itu hampir dan pasti..


The Almighty says, "When their specified time arrives, they cannot delay it for a single hour nor can they bring it forward," (16:61)





Okay. Entri ini akan berbahasa melayu. Kematian itu pasti dan ia tidak akan terlewat atau terawal walau sesaat. Aku sedang ber'blogwalking' bilamana aku terjumpa blog ini. Pemilik blog ini baru sahaja menyahut seruan Ilahi pada jam 5.30a.m 7hb Februari 2010 di h0spital Sg.Bul0h..

Marilah kita sama-sama berdoa dan sedekahkan Al-Fatihah buat Allahyarhamah Kamariah Bt. Md Yusof. Semoga Allahyarhamah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Amin.

Terima Kasih atas masa yang anda luangkan.



p.s:aku tahu aku ada banyak assigments perlu buat. aku tahu aku ada banyak benda yang menuntut perhatian aku. tapi aku tak boleh tahan la, mesti berbelog jugak!!! ini tanggungjawab sosial aku.

6 comments:

  1. inallilah....
    smoga roh dia dcucuri rahmat..amin....

    ReplyDelete
  2. semoga kita bersedia bila2 apabila dijemputNya..

    erkk leh bersedia ke kita?

    ReplyDelete
  3. al-fatihah utk arwah,tp blog dia yg mana yer

    ReplyDelete
  4. terima kasih semua sudi luangkan masa untuk Allahyarhamah Kamariah Bt. Md. Yusof.


    zaizax: ini link blog

    http://hamiza-nky.blogspot.com/

    ReplyDelete

beautiful mind + beautiful soul = beautiful you

Read more: http://www.pengerindu.com/2011/12/dapatkan-facebook-like-fanpage-popup.html#ixzz28HHMQhBs