Monday, December 27, 2010

AFF Suzuki Cup 2010 MALAYSIA MENANG 3-0

Yeah, kita menang separuh akhir yang pertama. Kemenangan yang sangat cantik oleh pasukan Malaysia. Tahniah atas usaha keras anda untuk merealisasikan kejayaan ini. Dengan kemenangan 3-0 ini, kita berada pada kedudukan agak selamat. Banyak bunyi-bunyi kurang best kita dengar akibat ketidakpuasan hati penyokong Indonesia yang ada menyalahkan kehadiran cahaya laser sebagai penggangu konsentrasi. Tidak mengapa, kita tunggu dan lihat perlawanan seterusnya. (fuh! fuh! fuh! mintak2 Malaysia menang lagi. Jangan hanya menjadi jaguh kampung je sudah lah..hehe)

Oh, by the way, nak tunjuk bukti-bukti penangan bola di facebook. Rata-rata orang memperkatakan tentang bola tak kira mengenai apa sekalipun hatta pemain handsome. haha..xpela, layankan saja.

Apa kata anda? MALAYSIA mampu menang sekali lagi kah???

















p.s: gambar dan nama terpaksa dirahsiakan demi menjaga identiti masing-masing. jika anda rasa itu anda dan mahu dideletekan, sila pm.

p.s.s: nape aku mcm skema giler je bahasa?? pelik! haha

1 comment:

  1. babe u nape? u gay u okay x? hahha. hapeke gile rajen ngedit bagai ney ha???

    aiyoh team kite kne mentenang ow nk g maen kt cna pulak. dorg pom jaguh kg gak kalo maen tmpt sndr ow. mcm2 ley jd if dorg mau. xcaye cube flashback blk zaman rashid sidek maen kt cna pe jd? uhh horror! mari rakyat msia doa byk2 utk team kita hoyeay!

    ReplyDelete

beautiful mind + beautiful soul = beautiful you

Read more: http://www.pengerindu.com/2011/12/dapatkan-facebook-like-fanpage-popup.html#ixzz28HHMQhBs