Monday, November 21, 2011

Burik Ayam

Kebelakangan ini saya mendapati saya merupakan seorang yang banyak bercakap. Selama hari ni saya rasa saya seorang yang pendiam lagi berat mulut serta berat badan itu sudah pasti. Ye pendek kata saya seorang yang sopan santun (la sangat!).

Tapi mungkin kerana desakan hidup yang semakin mencabar hati nurani jantung pisang tanduk, jadi bila sahaja ada peluang untuk bercakap maka akan terkeluar rantaian kata-kata secara terus dan tanpa henti. Pot Pet Pot Pet macam Mak Jemah (bukan nama sebenar) mengumpat petang-petang.

Sampai kadang-kadang jatuh cinta kesian kepada yang terpaksa melayan saya bercakap. Sebab kene dengat cerita satu-satu dari A sampai Z.

Menjengkelkan sangat!


 Gambar sekadar hiasan. Ihsan dari Incik Google.



Sekian laporan penuh dari JIWA dan LARA yang sunyi..


Okay everyone! Have a nice day!!

No comments:

Post a Comment

beautiful mind + beautiful soul = beautiful you

Read more: http://www.pengerindu.com/2011/12/dapatkan-facebook-like-fanpage-popup.html#ixzz28HHMQhBs