Monday, October 10, 2011

Sakit Bontot.

Bontot juga adalah sama maksud dengan punggung, punkoq serta ada lagi beberapa perkataan yang memberi maksud yang sama.

Okay ini bukan entri lucah. Sila cepat-cepat tutup tab kalau itu niat anda melangkah ke dalam entri ini. hehe. Harapan hanya akan tinggal harapan sahaja kerana apa yang anda cari tiada di sini. Maaf.

Tapi ini entri untuk distract diri buat beberapa ketika. hehe. Pernah tak korang rasa sakit bontot atau mungkin juga lenguh-lenguh sebab duduk terlalu lama. Okay jangan jadi bias. Bukan orang kurus je yang akan merasai perasaan ini tau! Orang yang gempal, bersaiz sederhana, chubby or berisi pun tidak lepas dari pengalaman ini. Betul, percaya lah!!!

Kalau rasa sakit/lenguh sebab terlalu lama duduk dan fokus buat kerja jadi mari kita bangun dan melakukan sedikit regangan. Let's Jom, Ayuhhh!!! Jangan duduk lama-lama sebab nanti peredaran darah tidak lancar dan akan menjadikan kita mengantuk dan malas. Maka jangan jadikan nasi lemak or apa-apa nasi sebab alasan okay. Dah! Dah! tak reti-reti ke nak bangunnnnnn!!!!!!



So bila bosan dan sakit bontot, maka inilah hasilnya. Capturing pictures time uols!!! Go get your camera and snap snap! By the way, ini adalah panorama dari dalam bilik ofisku sorgaku la sangat!..

Alang-alang kepalang cakap pasal bontot, mari kita sahut kempen WIR (Wear It Right): Say What? Cover the butt by Sue Anna Joe. This is the second campaign. The first one is WIR: Covering the chest is the best! Kedua-dua kempen ini sangat lah bertetapan dengan tuntutan sebagai seorang Muslimat. Mari cepat join kempen sama-sama!!


Apa tunggu lagi, cabar diri anda sekarang!!!


updated: beberapa ketika selepas gambar diambil, hujan lebat telah turun mencurah-curah membasahi bumi. Alhamdulillah, rahmat!

1 comment:

beautiful mind + beautiful soul = beautiful you

Read more: http://www.pengerindu.com/2011/12/dapatkan-facebook-like-fanpage-popup.html#ixzz28HHMQhBs